Dissabte, 4 d’octubre a la tarda. Lloc: Plaça de l'Església. Arenys de Mar Programa de la trobada: 16:30 Cercavila des de Calisay fins la plaça de l'Església: Bandabòlit i Sirenenca. 17:00 Banda de l’EMA + Banda l'Agrupació Musical de Badia del Vallès (escenari 1) 18:00 Intermezzo musical: Manzanillo street band 18:15 Tema comú (escenari 1, escenari 2 i al voltant) 18:45 Banda de Mataró (escenari 2) 19:45 Intermezzo musical: Manzanillo street band (es prepara el duel de bandes) 20:15 Duel de bandes: l'Oriol Sauleda i Núria Martínez-Vernis conduiran el duel entre Bandabòlit, Valona i Sirenenca 21:00 Piscolabis final. Bandes participants. Bandabòlit (Tiana), Banda Escola Música (Arenys de Mar), Banda de l'Agrupació Musical de Badia del Vallès , la Sirenenca (Arenys de Mar), Agrupació Musical del Maresme (Mataró), Big Band Valona (Sant Pol de Mar) i Manzanillo Street Band. Amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Arenys de Mar i el Mercat Munic...
Després de l’èxit i les bones sensacions que ens va deixar la primera trobada de bandes d’Arenys de Mar, anem per la segona. Ja tenim data: el dissabte 4 d’octubre de 2025 Aquesta serà especial perquè celebrem el 25è aniversari de la banda de l’escola de Música d’Arenys. Es tracta d’un conjunt musical que ha progressat de la mà del director, en Jeroni Velasco. No és freqüent trobar una banda d’escola amb músics de totes les edats i que saben fer música entre totes. A més tornarem a gaudir de la banda de l’agrupació musical del Maresme, també els de Bandabòlid i, com no podia ser d’altra manera, l’orquestrina Sirenenca i la tres quartans de Déu. També tindrem noves bandes i estem treballant en un duel de bandes.
Ja en vam fer una crònica de la primera trobada. Començà la gestació l’octubre del 2023 per quallar l’octubre del 2024. Amb incerteses, dubtes, emocions i il·lusions. Una feinada. Creació d’una associació, emancipació en certa part de l’escola de música quant al salt al buit d’aquest projecte. Contactes amb bandes, ajuntament i diverses gestions administratives, burocràtiques i més. No repeteixo el que ja en vam escriure tot i que no sobren quatre ratlles de record. I el millor record és el regust d’èxit i bones vibracions per part de tothom que en va quedar. Aquella pujada d’adrenalina, que es va dosificar en un any de no saber a quin port arribaríem, va esclatar en una dosi d’endorfina compartida que va repartir felicitat a dojo. Preparant la segona trobada Febrer 2025. Hem d’anar pensant en la segona trobada de bandes. Consens entre els components de la Sirenenca que anem als assajos: ho hem de tornar a fer! L’associació ja està muntada. El camí està mig llaurat. El president,...
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada